Eίναι μάλλον πιο αποτελεσματικό να κάνεις γυμναστική για να μην παχύνεις, παρά για να αδυνατίσεις.
Το ίδιο συμβαίνει και με τη γιόγκα. Με τη γιόγκα και θερμίδες, αλλά αυτή δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την αερόβια άσκηση.
Ο Donald Hensrud, M.D, δίνει ένα παράδειγμα: Αν κάποιος ζυγίζει 68 κιλά, για να κάψει 240 θερμίδες θα χρειαστεί μια ώρα γιόγκα, ενώ αν κάνει μια ώρα αεροβική γυμναστική θα κάψει 360 θερμίδες.
Για να χάσει κάποιος βάρος, θα πρέπει να μειώσει τις θερμίδες που παίρνει και να αυξήσει τις θερμίδες που καίει. Έτσι, θα ήταν ωφέλιμο να συνδυάσετε μια αερόβια άσκηση, όπως το ποδήλατο, το τρέξιμο ή το κολύμπι, με τη γιόγκα.
Δεν μπορεί όμως ο μοναδικός στόχος να είναι τα κιλά μας! Για παράδειγμα, η γιόγκα μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα και να φέρει ευεξία.

Τι θα μπορούσε να συμβάλλει με τον πιο

«Καθώς γερνάμε, ο εγκέφαλός μας συρρικνώνεται και

Δεν είναι απλώς «ακατάλληλα τρόφημα», αλλά

Νέα εξέταση εντοπίζει το γονίδιο της παχυσαρκίας.

Ο θυμός είναι ένα υγιές συναίσθημα που αρκετές

Κλαίει, πεισμώνει, φωνάζει… Πόσες φορές όλοι οι

Λίγα χρόνια πριν, η κόρη της Αμερικανής

Ενδεχομένως, στο άκουσμα των λέξεων «όρια» και

Μια νέα μη επεμβατική τεχνική, παρουσιάστηκε στο

Μετά από μια σειρά πλαστικών επεμβάσεων και

Με επιτυχία και με τα βλέμματα στραμμένα προς

Το θέμα είναι ό,τι κάνουμε, να το κάνουμε επειδή

Most Popular

Has no connect to show!

MEDI VIDEOS

  • Prev
  • Sponsored Section
Scroll to top