Μια πολυεθνική μελέτη, η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο http://www.fiascoultimate.com/write-an-essay-comparing-and-contrast-rainsford-and-zaroff/ Science http://noxoinfo.com/english-essays-for-primary-students/ Signaling, δείχνει πως επιδρούν τα αντικαταθλιπτικά στον οργανισμό του ανθρώπου και αφήνουν τα πρωτεϊνικά «αποτυπώματα» τους στο αίμα.

Ερευνητές από http://www.fingerprintsservicesinc.com/essay-or-paper/ τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τη Σουηδία και την Ελλάδα, με επικεφαλής τον Δρ Θέο Ράιν (του Ινστιτούτου Ψυχιατρικής help with a thesis statement «Μαξ Πλανκ» του Μονάχου), για να αντιληφθούν καλύτερα τη λειτουργία των αντικαταθλιπτικών, μελέτησαν τις επιδράσεις σε ποντίκια και ασθενείς ενός ευρέως συνταγογραφούμενου αντικαταθλιπτικού, της «παροξετίνης».

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι το αντικαταθλιπτικό, έχει την ιδιότητα να αλλάζει τα επίπεδα ορισμένων πρωτεϊνών, ενώ διαπίστωσαν πως οι ίδιες αυτές αλλαγές παρατηρούνται στα κύτταρα του αίματος που είχαν ληφθεί από ασθενείς με σοβαρή κατάθλιψη.

Βάση αυτού λοιπόν, οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι στο μέλλον, προτού χορηγηθεί κάποιο αντικαταθλιπτικό, πιθανόν να μπορεί να προβλεφθεί νωρίτερα η θετική ή αρνητική ανταπόκριση του ασθενούς στο φάρμακο, ελέγχοντας τη δράση του σε μια καλλιέργεια κυττάρων αίματος, του εν λόγω ατόμου.

Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει μελλοντικά στην εξατομίκευση της φαρμακευτικής θεραπείας για την κατάθλιψη και θα απαλλάξει ορισμένους ασθενείς από την ταλαιπωρία των παρενεργειών ενός αναποτελεσματικού φαρμάκου.

Τέτα Πατουχέα

Η ψυχοθεραπεία είναι ένας «τόπος» συνάντησης. Συναντιούνται δύο πρόσωπα, το πρόσωπο που πάσχει με το πρόσωπο που πραγματικά είναι.

Σύμφωνα με τον  νευρολόγο Ιωάννη Λιάπη «αν όχι για όλα τα είδη του πονοκεφάλου, αλλά ειδικά για τις αγγειοκινητικές κεφαλαλγίες και την ημικρανία, για την οποία έχουν γίνει και οι περισσότερες μελέτες, υπάρχουν τροφές που μπορεί να τις πυροδοτούν. Σε άτομα με προ υπάρχουσα γενετική προδιάθεση μπορεί να πυροδοτήσουν την εμφάνισή των κεφαλαλγιών».

Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα στο Διαδίκτυο σχετικά με την δήθεν πρόθεση του Υπουργείου Υγείας για δημιουργία "λευκών κελιών" για την απομόνωση "επικινδύνων" νοσηλευομένων ψυχικώς πασχόντων στα δημόσια ψυχιατρεία της χώρας μας, το Υπουργείο Υγείας τα διαψεύδει κατηγορηματικά.