Μια πολυεθνική μελέτη, η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο http://www.sparti.gov.gr/?help-writing-comparative-essay Science click here Signaling, δείχνει πως επιδρούν τα αντικαταθλιπτικά στον οργανισμό του ανθρώπου και αφήνουν τα πρωτεϊνικά building surveying dissertation subjects «αποτυπώματα» τους στο αίμα.

Ερευνητές από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τη Σουηδία και την Ελλάδα, με επικεφαλής τον enter site Δρ Θέο Ράιν (του Ινστιτούτου Ψυχιατρικής http://masheroa.com/law-school-admission-essay-service-word/ «Μαξ Πλανκ» του Μονάχου), για να αντιληφθούν καλύτερα τη λειτουργία των αντικαταθλιπτικών, μελέτησαν τις επιδράσεις σε ποντίκια και ασθενείς ενός ευρέως συνταγογραφούμενου αντικαταθλιπτικού, της «παροξετίνης».

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι το αντικαταθλιπτικό, έχει την ιδιότητα να αλλάζει τα επίπεδα ορισμένων πρωτεϊνών, ενώ διαπίστωσαν πως οι ίδιες αυτές αλλαγές παρατηρούνται στα κύτταρα του αίματος που είχαν ληφθεί από ασθενείς με σοβαρή κατάθλιψη.

Βάση αυτού λοιπόν, οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι στο μέλλον, προτού χορηγηθεί κάποιο αντικαταθλιπτικό, πιθανόν να μπορεί να προβλεφθεί νωρίτερα η http://www.osteriaripasso.it/essay-writer-10-00-per-page/ θετική ή αρνητική ανταπόκριση του ασθενούς στο φάρμακο, ελέγχοντας τη δράση του σε μια καλλιέργεια κυττάρων αίματος, του εν λόγω ατόμου.

Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει μελλοντικά στην εξατομίκευση της φαρμακευτικής θεραπείας για την κατάθλιψη και θα απαλλάξει ορισμένους ασθενείς από την ταλαιπωρία των παρενεργειών ενός αναποτελεσματικού φαρμάκου.

watch                                                                Τέτα Πατουχέα