Οι περισσότεροι αθλητές γνωρίζουν πόσο σημαντική είναι η διατροφή τόσο πριν την άσκηση όσο και μετά από αυτήν. Η σωστή διατροφή που προηγείται της άσκησης μπορεί να εξασφαλίσει στον αθλούμενο επαρκή ποσότητα γλυκογόνου που λειτουργεί ως πηγή ενέργειας η οποία θα βελτιώσει την απόδοσή του. Εξίσου, όμως, σημαντική είναι και η διατροφή μετά την άσκηση επειδή βοηθά στη γρήγορη ανάκαμψη του οργανισμού.

Το διαιτολογικό πρόγραμμα που θα πρέπει να ακολουθηθεί μετά τη γυμναστική είναι:

1) Ενυδάτωση. Μετά την άσκηση άμεση προτεραιότητα είναι η αντικατάσταση των υγρών που χάθηκαν κατά την προπόνηση.

2) Υδατάνθρακες. Μόλις περάσουν 15 λεπτά από τις αθλητικές δραστηριότητες θα πρέπει να καταναλώνονται υδατάνθρακες, όπως φρούτα ή χυμοί, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην αποκατάσταση του γλυκογόνου.

3) Συνδυασμός πρωτεΐνης - υδατάνθρακα. Έρευνες έχουν δείξει πως ο συνδυασμός πρωτεΐνης με υδατάνθρακες, ενώ έχουν περάσει τριάντα λεπτά από την άσκηση, διπλασιάζει σχεδόν την παραγωγή ινσουλίνης, γεγονός που οδηγεί σε μεγαλύτερη αποθήκευση γλυκογόνου.

4) Πρωτεΐνες. Η κατανάλωση πρωτεϊνών μετά την άσκηση είναι σημαντική επειδή παρέχουν τα απαραίτητα αμινοξέα που ενισχύουν την ανοικοδόμηση του μυϊκού ιστού που έχει υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια της έντονης και παρατεταμένης άσκησης. Επιπλέον, τα αμινοξέα των πρωτεϊνών μπορούν να τονώσουν το ανοσοποιητικό σύστημα, προστατεύοντας τον αθλούμενο από λοιμώξεις και κρυολογήματα.

Τι θα μπορούσε να συμβάλλει με τον πιο

«Καθώς γερνάμε, ο εγκέφαλός μας συρρικνώνεται και

Δεν είναι απλώς «ακατάλληλα τρόφημα», αλλά

Νέα εξέταση εντοπίζει το γονίδιο της παχυσαρκίας.

Ο θυμός είναι ένα υγιές συναίσθημα που αρκετές

Κλαίει, πεισμώνει, φωνάζει… Πόσες φορές όλοι οι

Λίγα χρόνια πριν, η κόρη της Αμερικανής

Ενδεχομένως, στο άκουσμα των λέξεων «όρια» και

Μια νέα μη επεμβατική τεχνική, παρουσιάστηκε στο

Μετά από μια σειρά πλαστικών επεμβάσεων και

Με επιτυχία και με τα βλέμματα στραμμένα προς

Το θέμα είναι ό,τι κάνουμε, να το κάνουμε επειδή

  • Prev
  • Sponsored Section
Scroll to top