Professional assistance from here that help You get high grades. We offer 24/7 support, confidentiality and affordable price.

If you are looking for a cheap, basic and rushed thesis/watch, we suggest you stop reading now and look elsewhere though we

lined essay paper follow url best essay writing service uk forum essay writing with topic Τι θα μπορούσε να συμβάλλει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο στην αύξηση της μακροζωίας;

Students searching for a enter for you tend to buy cheap essay or buy essay online cheap by using essay buy service and order essay Της Dr Ματίνας Χρονοπούλου, B.Sc., N.D., Ph.D (Φυσικοπαθητικός)

 

Μα τι άλλο; Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών άφθονων στην ελληνική φύση. Μάλιστα, σύμφωνα με νέα έρευνα του Imperial College London (Αυτοκρατορικού Κολεγίου του Λονδίνου) αρκεί η κατανάλωση 10 μερίδων την ημέρα από φρούτα και λαχανικά -μία μερίδα αντιστοιχεί περίπου σε μια μικρή μπανάνα ή ένα αχλάδι- για να αυξηθεί το προσδόκιμο. Δηλαδή, η κατανάλωση 800 γραμμαρίων συνολικά φρούτων και  λαχανικών μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου και ασθένειας.

Οι ερευνητές επεσήμαναν, σύμφωνα με το BBC και την Guardian, ότι αν τηρηθεί μαζικά ο κανόνας των δέκα μερίδων από ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού, τότε θα αποφευχθούν  7,8 εκατομμύρια πρόωροι θάνατοι κάθε χρόνο.

Η μελέτη, που βασίστηκε στην ανάλυση 95 δημοσιευμένων μελετών που αφορούσαν συνολικά δύο εκατομμύρια ανθρώπους, δείχνει ότι ακόμα και μια μικρή ποσότητα δύο έως τριών μερίδων φρούτων και λαχανικών κάνει καλό στην υγεία, βοηθά, για παράδειγμα στη μείωση της χοληστερίνης και της αρτηριακής πίεσης. Ωστόσο, όσο μεγαλύτερη είναι η κατανάλωση φρέσκων προϊόντων τόσο το καλύτερο, ιδίως όσον αφορά στη μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου από καρδιά ή καρκίνο.

Τα πράσινα λαχανικά, τα κίτρινα ή τα πορτοκαλί (κίτρινες πιπεριές και καρότα) και τα κραμβοειδή ή σταυρανθή (κουνουπίδι, μπρόκολο κ.λπ.) μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου, ενώ τα μήλα, τα αχλάδια, τα κίτρα, οι σαλάτες, το μαρούλι και τα κραμβοειδή μειώνουν τον κίνδυνο για εμφράγματα και εγκεφαλικά.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η κατανάλωση 200 γραμμαρίων φρούτων και λαχανικών ημερησίως μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο κατά 13% και τον κίνδυνο καρκίνου κατά 4% κατά μέσο όρο, ενώ η κατανάλωση 800 γραμμαρίων μειώνει κατά 28% τον κίνδυνο για την καρδιά και κατά 13% τον κίνδυνο για καρκίνο. Ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου μειώνεται κατά 15% και 31% αντίστοιχα.

Η νέα μελέτη δεν υποδεικνύει κάποια διαφορά ανάμεσα στα ωμά και στα μαγειρεμένα λαχανικά όσον αφορά τα οφέλη που παρέχουν.

 

http://www.na-pole.com/?windows-server-2003-research-paper, help to write essay, essay paper writing services | Complete set of services for students of all levels including http://www.dekart.com/?help-write-essay-services - Compose a timed custom research paper with our help and make your tutors startled Proofreading and editing services from Warnborough College: Μοντέρνες σπουδές με κλασικό τρόπο

Iπποκράτειος Iατρική (Naturopathic Medicine): Η ιατρική (Φυσικοπαθητική) που συμπεριλαμβάνει φυσικές θεραπευτικές μεθόδους και που έχει… μέλλον και στην Ελλάδα.

Τι θα μπορούσε να συμβάλλει με τον πιο

«Καθώς γερνάμε, ο εγκέφαλός μας συρρικνώνεται και

Δεν είναι απλώς «ακατάλληλα τρόφημα», αλλά

Νέα εξέταση εντοπίζει το γονίδιο της παχυσαρκίας.

Ο θυμός είναι ένα υγιές συναίσθημα που αρκετές

Κλαίει, πεισμώνει, φωνάζει… Πόσες φορές όλοι οι

Λίγα χρόνια πριν, η κόρη της Αμερικανής

Ενδεχομένως, στο άκουσμα των λέξεων «όρια» και

Μια νέα μη επεμβατική τεχνική, παρουσιάστηκε στο

Μετά από μια σειρά πλαστικών επεμβάσεων και

Με επιτυχία και με τα βλέμματα στραμμένα προς

Το θέμα είναι ό,τι κάνουμε, να το κάνουμε επειδή

  • Prev
  • Sponsored Section
Scroll to top