This article provides a list of http://kazamdo.com/?best-argumentative-essayss for a wide variety of writing scientific papers: essays, research papers, reports, articles, and

site Custom Papers For College - Title Ebooks : Custom Papers For College - Category : Kindle and eBooks PDF - Author : ~ unidentified

Buy your academic success online Dissertation Histoire Du Droit Rvolution for minimal price. We are not done until You are satisfied with your online essay order Thank you Τι θα μπορούσε να συμβάλλει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο στην αύξηση της μακροζωίας;

how to write an essay for job application Most follow url persuasive speech on recycling 2011 reports Της Dr Ματίνας Χρονοπούλου, B.Sc., N.D., Ph.D (Φυσικοπαθητικός)

 

Μα τι άλλο; Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών άφθονων στην ελληνική φύση. Μάλιστα, σύμφωνα με νέα έρευνα του Imperial College London (Αυτοκρατορικού Κολεγίου του Λονδίνου) αρκεί η κατανάλωση 10 μερίδων την ημέρα από φρούτα και λαχανικά -μία μερίδα αντιστοιχεί περίπου σε μια μικρή μπανάνα ή ένα αχλάδι- για να αυξηθεί το προσδόκιμο. Δηλαδή, η κατανάλωση 800 γραμμαρίων συνολικά φρούτων και  λαχανικών μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου και ασθένειας.

Οι ερευνητές επεσήμαναν, σύμφωνα με το BBC και την Guardian, ότι αν τηρηθεί μαζικά ο κανόνας των δέκα μερίδων από ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού, τότε θα αποφευχθούν  7,8 εκατομμύρια πρόωροι θάνατοι κάθε χρόνο.

Η μελέτη, που βασίστηκε στην ανάλυση 95 δημοσιευμένων μελετών που αφορούσαν συνολικά δύο εκατομμύρια ανθρώπους, δείχνει ότι ακόμα και μια μικρή ποσότητα δύο έως τριών μερίδων φρούτων και λαχανικών κάνει καλό στην υγεία, βοηθά, για παράδειγμα στη μείωση της χοληστερίνης και της αρτηριακής πίεσης. Ωστόσο, όσο μεγαλύτερη είναι η κατανάλωση φρέσκων προϊόντων τόσο το καλύτερο, ιδίως όσον αφορά στη μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου από καρδιά ή καρκίνο.

Τα πράσινα λαχανικά, τα κίτρινα ή τα πορτοκαλί (κίτρινες πιπεριές και καρότα) και τα κραμβοειδή ή σταυρανθή (κουνουπίδι, μπρόκολο κ.λπ.) μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου, ενώ τα μήλα, τα αχλάδια, τα κίτρα, οι σαλάτες, το μαρούλι και τα κραμβοειδή μειώνουν τον κίνδυνο για εμφράγματα και εγκεφαλικά.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η κατανάλωση 200 γραμμαρίων φρούτων και λαχανικών ημερησίως μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο κατά 13% και τον κίνδυνο καρκίνου κατά 4% κατά μέσο όρο, ενώ η κατανάλωση 800 γραμμαρίων μειώνει κατά 28% τον κίνδυνο για την καρδιά και κατά 13% τον κίνδυνο για καρκίνο. Ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου μειώνεται κατά 15% και 31% αντίστοιχα.

Η νέα μελέτη δεν υποδεικνύει κάποια διαφορά ανάμεσα στα ωμά και στα μαγειρεμένα λαχανικά όσον αφορά τα οφέλη που παρέχουν.

 

Can I pay click please? You certainly can! Are you tensed about your assignments? Do you get stressed every time you think about your assignments? At AustralianEssay.com we have all one stop solutions to your queries. Whether your query is about assignments, homework, or any writings, all are entertained by us. Are you try to make your custom writing one of the best? Without any problem our experts make your grades A+! Divorce Effects On Children Essay you can rely on Warnborough College: Μοντέρνες σπουδές με κλασικό τρόπο

Iπποκράτειος Iατρική (Naturopathic Medicine): Η ιατρική (Φυσικοπαθητική) που συμπεριλαμβάνει φυσικές θεραπευτικές μεθόδους και που έχει… μέλλον και στην Ελλάδα.

Τι θα μπορούσε να συμβάλλει με τον πιο

«Καθώς γερνάμε, ο εγκέφαλός μας συρρικνώνεται και

Δεν είναι απλώς «ακατάλληλα τρόφημα», αλλά

Νέα εξέταση εντοπίζει το γονίδιο της παχυσαρκίας.

Ο θυμός είναι ένα υγιές συναίσθημα που αρκετές

Κλαίει, πεισμώνει, φωνάζει… Πόσες φορές όλοι οι

Λίγα χρόνια πριν, η κόρη της Αμερικανής

Ενδεχομένως, στο άκουσμα των λέξεων «όρια» και

Μια νέα μη επεμβατική τεχνική, παρουσιάστηκε στο

Μετά από μια σειρά πλαστικών επεμβάσεων και

Με επιτυχία και με τα βλέμματα στραμμένα προς

Το θέμα είναι ό,τι κάνουμε, να το κάνουμε επειδή

  • Prev
  • Sponsored Section
Scroll to top