Ε, ναι, λοιπόν. Υπάρχει και γυμναστική για τα μάτια που ενισχύει την ευελιξία των μυών του ματιού.

Για τις συγκεκριμένες ασκήσεις, όμως, δεν πρέπει να τρέχουμε στα γυμναστήρια. Μπορούμε να τις κάνουμε όπου θέλουμε και όποτε θέλουμε.
Βασική αρχή είναι να ηρεμήσουμε και να κλείσουμε για λίγο τα μάτια μας με τις παλάμες μας, χωρίς να ασκήσουμε πίεση.
Και ξεκινάμε:

adult nursing personal statement 1) Ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας για 2 λεπτά ανά 3 με 4 δευτερόλεπτα.

2) Κάνουμε... ωτοστοπ. Εστιάζουμε στον τεντωμένο αντίχειρα και τον φέρνουμε σταδιακά προς το πρόσωπό μας σε απόσταση 7 εκατοστών.

3) «Κοιμισμένο» 8. Με τη φαντασία μας φτιάχνουμε ένα μεγάλο 8 το οποίο έχει... ξαπλώσει. Με το βλέμμα μας σχηματίζουμε τη φιγούρα του, πρώτα αριστερόστροφα και έπειτα δεξιόστροφα. Αυτή η διαδικασία θα επαναληφθεί για μερικά λεπτά.

«Καθώς γερνάμε, ο εγκέφαλός μας συρρικνώνεται και

Δεν είναι απλώς «ακατάλληλα τρόφημα», αλλά

Νέα εξέταση εντοπίζει το γονίδιο της παχυσαρκίας.

Ο θυμός είναι ένα υγιές συναίσθημα που αρκετές

Κλαίει, πεισμώνει, φωνάζει… Πόσες φορές όλοι οι

Λίγα χρόνια πριν, η κόρη της Αμερικανής

Ενδεχομένως, στο άκουσμα των λέξεων «όρια» και

Μια νέα μη επεμβατική τεχνική, παρουσιάστηκε στο

Μετά από μια σειρά πλαστικών επεμβάσεων και

Με επιτυχία και με τα βλέμματα στραμμένα προς

Το θέμα είναι ό,τι κάνουμε, να το κάνουμε επειδή

  • Prev
  • Sponsored Section
Scroll to top