Για όποιον μπορεί να διαβάσει πίσω από τις γραμμές της «Πρότασης για την Μεταρρύθμιση στην Παιδεία» της Επιτροπής Λιάκου, είναι φανερό ότι στο σύνολο της αποτελεί Αναμάσημα όσων «Είπα – Ξείπα» κοινώνησε όλο το προηγούμενο διάστημα ο κ. Αντώνης Λιάκος και οι διάφοροι ινστρούχτορες του υπουργείου Παιδείας, του υπουργού κ. Νίκου Φίλη περιλαμβανόμενου.

 

get link Στην Πρόταση διακρίνεται η αγωνία της ομάδας Λιάκου, αλλά και της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, να αποφύγει την σύνδεση με τα όσα ορίζει η έκθεση ΟΟΑΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) 2011, αν και αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση η προσαρμογή της στις νέες οικονομικές συνθήκες της χώρας, με χρόνο υποβολής στους θεσμούς τον Αύγουστο του 2016, ώστε να εκτιμηθεί σαν πρόταση, από τους θεσμούς, στην Β΄ Αξιολόγηση του Ελληνικού Προγράμματος, τον επόμενο Οκτώβριο.

Όπως έχουμε γράψει σε προηγούμενα άρθρα μας, ο Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία, υπό την σκέπη του συνταξιούχου πανεπιστημιακού κ. Αντώνη Λιάκου, δεν αποτελεί παρά το «επικοινωνιακό μασάζ», προκειμένου οι υποχρεωτικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, που επιβάλει η μνημονιακή συμφωνία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, να περάσουν «αβρόχοις ποσί», δηλαδή χωρίς αντιδράσεις, από ένα ήδη κουρασμένο εκπαιδευτικό σώμα.

http://www.suannmotorandpump.com.au/dissertation-office-university-of-chicago/ dissertation office university of chicago Ο μελετητής της πρότασης Λιάκου, δεν πρέπει να σταθεί στις προτεινόμενες βραχυπρόθεσμες αλλαγές της περιόδου Ιούνιος – Σεπτέμβριος 2016, αφού έτσι ή αλλιώς αυτές πλέον έχουν θεσμοθετηθεί με τις διάφορες τροπολογίες και νομοσχέδια που έχει περάσει από την βουλή η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας μέχρι τώρα, αν και ουσιαστικά η πλειοψηφία τους αποτελεί ευχολόγιο που δεν πρόκειται να υλοποιηθεί ουσιαστικά, αφού απαιτούν χρηματοδότηση που δεν υπάρχει.

Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, όπως γνωρίζει πολύ καλά, ότι τον Οκτώβριο δεν θα αξιολογηθούν αυτές, αλλά οι υπόλοιπες προτεινόμενες «μεταρρυθμίσεις» του εκπαιδευτικού συστήματος, δηλαδή οι επονομαζόμενες στην Πρόταση της Επιτροπής α)Μεσοπρόθεσμες αλλαγές Δεκέμβριος 2016 - Μάιος 2018 και β) Μακροπρόθεσμες αλλαγές Ιούνιος 2018 - Μάιος 2022. Αυτός είναι και ο λόγος που οι προτεινόμενες αλλαγές έχουν ως αφετηρία εφαρμογής τον Δεκέμβριο του 2016, αφού πρέπει πρώτα να αξιολογηθούν – εγκριθούν από τους Θεσμούς της Ε.Ε.-ΔΝΤ, τον ερχόμενο Οκτώβριο (Β΄ Αξιολόγηση μνημονιακής συμφωνίας Τσίπρα) και στην συνέχεια να νομοθετηθούν.

Σε ότι αφορά, τις προτεινόμενες, α) Μεσοπρόθεσμες αλλαγές Δεκέμβριος 2016 - Μάιος 2018 και β) Μακροπρόθεσμες αλλαγές Ιούνιος 2018 - Μάιος 2022, στην ουσία πρόκειται για μερική αναθεώρηση των όσων περιλάμβανε η «Έκθεση ΟΟΑΣΑ 2011» για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, με κύρια φροντίδα να βρεθεί στο απυρόβλητο των αλλαγών η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (για να δείτε ή κατεβάσετε όλη την Πρόταση της Επιτροπής Λιάκου, κάντε κλικ εδώ).

http://www.costadelcilento.net/?example-of-research-paper-thesis Μεγάλοι χαμένοι, η Επαγγελματική Εκπαίδευση, για την οποία η μόνη ουσιαστική αναφορά είναι για την δημιουργία δομών Μαθητείας και η Ειδική Αγωγή, η ουσιαστική καθιέρωση και η ανάπτυξη των εκπαιδευτικών δομών της παραπέμπεται στο αόριστο μέλλον.

Can You Buy An Essay Μεγάλοι κερδισμένοι η «καλλιτεχνική εκπαίδευση» (θα γίνουμε έθνος μουσικών !!!) και το ΙΕΠ που γίνεται ο «επιβήτορας» του εκπαιδευτικού συστήματος.

Εισάγεται για πρώτη φορά στην ιστορία του νεότερου ελληνικού κράτους, η δυνατότητα χρηματοδότησης του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος από τον ιδιωτικό τομέα (!!!), ενώ ομολογείται ότι η χρηματοδότηση της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020 είναι δύσκολη έως αδύνατη…

Τέλος, επιχειρείται ή μάλλον προαναγγέλλεται η θεσμοθέτηση «δίγλωσσων» σχολείων της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης για την εξυπηρέτηση των οικονομικών μεταναστών και προσφύγων, που φαίνεται ότι θα αποτελέσουν έναν από τους πυλώνες στήριξης της ελληνικής κοινωνίας (!!!).

Σε ότι αφορά τις επαναλαμβανόμενες αναφορές του κ. Φ ίλη για 20.000 διορισμούς εκπαιδευτικούς την επόμενη τριετία, ξεχάστε της, αφού από το κείμενο της Πρότασης Λιάκου, δεν διαφαίνεται τίποτα στο θέμα αυτό, αλλά αντίθετα όλα θα εξαρτηθούν από την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ», τόσο του εκπαιδευτικού συστήματος και των σχολικών μονάδων, όσο και των εκπαιδευτικών, που εισάγονται πλέον νομοτελειακά…

go ΠΗΓΗ: Εκπαιδ-άρχης,  Vukentra.gr

Τι θα μπορούσε να συμβάλλει με τον πιο

«Καθώς γερνάμε, ο εγκέφαλός μας συρρικνώνεται και

Δεν είναι απλώς «ακατάλληλα τρόφημα», αλλά

Νέα εξέταση εντοπίζει το γονίδιο της παχυσαρκίας.

Ο θυμός είναι ένα υγιές συναίσθημα που αρκετές

Κλαίει, πεισμώνει, φωνάζει… Πόσες φορές όλοι οι

Λίγα χρόνια πριν, η κόρη της Αμερικανής

Ενδεχομένως, στο άκουσμα των λέξεων «όρια» και

Μια νέα μη επεμβατική τεχνική, παρουσιάστηκε στο

Μετά από μια σειρά πλαστικών επεμβάσεων και

Με επιτυχία και με τα βλέμματα στραμμένα προς

Το θέμα είναι ό,τι κάνουμε, να το κάνουμε επειδή

  • Prev
  • Sponsored Section
Scroll to top